7 małych zmian w etykiecie, które drastycznie podniosą sprzedaż w sklepie outlet

etykiety-cena-metkownicaOtrzymałem pytanie jednej z czytelniczek, która zapytała o etykiety i sklep outlet. Zauważyła ona, że klientki nie zawsze potrafią znaleźć cene i przez to jej sprzedaż spada.

Pierwsze pytanie, które być może sobie zadajesz brzmi: Czy kupujący biorą pod uwagę cenę?

Odpowiedź jest prosta i wynika z badań, którymi byli poddawani potencjalni klienci. Wynika z nich 76% respondentów bierze pod uwagę i jest to jeden z ważniejszych elementów, które decydują o tym, że ktoś kupi lub tylko będzie oglądał. Dla porównania 54% ankietowanych mówi, ze bierze pod uwagę jakość produktu. Cena jest jednak w 74% decydująca.

Kolejne pytanie i błąd bardzo często powtarzany przez sprzedawców outlet to niepodawanie ceny ubrania na metce. Okazuje się, że 80% osób, nie kupi produktu jeżeli nie widzi ceny. Czyli najprościej mówiąc jeżeli nie napiszesz ceny na metce to na 100 osób, które mogłyby kupić, 80 z nich wyjdzie zdegustowana Twoimi praktykami. Jeżeli chcesz sprzedawać to musisz mieć ceny na metkach.


Podaj imię:

Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


Następny wpis

Zostaw odpowiedź